ورکشاپ  ثبت اعتبارات عامه در زون غرب برگزار شد

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۸/۲/۵ - ۱۰:۳۶
ورکشاپ  ثبت اعتبارات عامه در زون غرب برگزار شد

هرات، 3 ثور 1398- ورکشاپ یک روزه آگاهی عامه پیرامون دسترسی به وجوه مالی از طریق رهن اموال منقول برای متشبثین خصوصی، زنان تجارت پیشه، تجار، پیشه وران و صنعت کاران با حمایت مالی بانک جهانی در شهر هرات برگزار گردید.

در آغاز این ورکشاپ محترم انور شاه یوسفی آمر زون غرب د افغانستان بانک صحبت نموده گفت که د افغانستان بانک سیستم جدید و الکترونیکی ثبت حقوق رهن را در روشنی احکام قانون رهن اموال منقول و مقرره ثبت اطلاعیه های حقوق رهنی مطابق به معیارهای بین المللی ایجاد نموده است تا هموطنان ما با خیال راحت در مقابل اموال منقول و غیر منقول با شرایط سهل قرضه به دست بیاورند.

متعاقباً محترم محمد ناصر سهاک معاون آمریت عمومی ثبت اعتبارات عامه پیرامون موضوع صحبت نموده و پرزینتیشنی را که در برگیرنده معرفی کامل سیستم یاد شده بود، به اشتراک کننده گان ورکشاپ ارائه نمود.

قابل یادآوریست که در این ورکشاپ نماینده عزیزی بانک و نماینده مؤسسه مالی فینکا نیز اشتراک نموده بودند که به تشریح پالیسی و پروسیجر قرضه دهی در مؤسسات شان معلومات ارائه نمودند.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۴:۳۰
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 25رمضان المبارک 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 27 رمضان المبارک 1445(1403/01/18) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۴:۵۱
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک!

د افغانستان بانک به منظور فراهم شدن تسهیلات بهتر و دسترسی هموطنان به عرضه بهتر خدمات بانکی، ساعت کاری نمایندگی های د افغانستان بانک و بانکهای تجارتی  را سر از تاریخ ۲۵ ماه رمضان المبارک. . .

بازگشت به خبر