تدویر جلسه با نمایندگان اتحادیۀ شرکت های تجارتی و سرمایه گذاران افغانستان

Mpoya
یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۳ - ۱۵:۳۴
تدویر جلسه با نمایندگان اتحادیۀ شرکت های تجارتی و سرمایه گذاران افغانستان

۳ دلو ۱۴۰۰ جلسۀ به ریاست محترم عبدالقاهر (حاجی ادریس) سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با نمایندگان اتحادیه شرکت های تجارتی و سرمایه گذاران افغانستان در مورد حل مشکلات بانکی آنها تدویر گردید.

در این جلسه سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک در گفتگو با نمایندگان اتحادیه شرکت های تجارتی و سرمایه گذاران افغانستان گفت که رهبری د افغانستان بانک متعهد است تا تسهیلات بانکی بیشتری را برای تاجران و سرمایه گذاران کشور ارائه دهد.

محترم عبدالقاهر (حاجی ادریس) از تلاش های تاجران و سرمایه گذاران در عرصه تجارت و سرمایه گذاری قدردانی نموده، افزود که د افغانستان بانک به مشکلات تاجران در سکتور بانکی به موقع رسیدگی خواهد کرد.

گفتنی است در این دیدار نمایندگان اتحادیۀ شرکت های تجارتی و سرمایه گذاران افغانستان مشکلات خود را در سکتور بانکی با سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک در میان گذاشتند و در این زمینه تبادل نظر صورت گرفت.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک  با سفیر ایران مقیم کابل ملاقات نمود

15 شوال المکرم 1445- محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با محترم حسن کاظمی قمی سفیر کشور ایران مقیم کابل، دیدار نموده  و پیرامون توسعه همکاری های تجارتی و بانکی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

بازگشت به خبر