تدویر جلسه روی دسترسی معلولین به خدمات بانکی

Mpoya
دوشنبه ۱۳۹۸/۸/۲۰ - ۹:۰
تدویر جلسه روی دسترسی معلولین به خدمات بانکی

کابل،19 عقرب1398- د افغانستان بانک پیرامون تسهیل دسترسی معلولین به خدمات بانکی با وزارت شهدا و معلولین تدویر جلسه نمود.

در این جلسه محترم واحد الله نوشیر سرپرست و معاون اول د افغانستان بانک و محترم لعل الدین اریوبی وزیر دولت در امور شهدا و معلولین پیرامون چگونگی فراهم نمودن تسهیلات دسترسی معلولین به خدمات بانکی، صحبت نمودند.

سرپرست و معاون اول د افغانستان بانک طی این جلسه در رابطه به چگونگی دسترسی معلولین به خدمات بانکی و فراهم نمودن تسهیلات در این زمینه، خواهان ایجاد کمیسیون با اشتراک نمایندگان از د افغانستان بانک، وزارت دولت در امور شهدا و معلولین، کمیسیون مستقل حقوق بشر و نمایندگان بانکهای تجارتی گردید.

او افزود که کمیسیون یاد شده میتواند در جلسه بعدی نظریات خود را در این زمینه، مطرح نماید.

قابل یاد آوریست که در این جلسه نمایندگان کمیسیون مستقل حقوق بشر، وزارت تجارت و صنعت، اطاقهای تجارت بین المللی و بانکهای تجارتی هم اشتراک ورزیده بودند.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۴:۵۱
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک!

د افغانستان بانک به منظور فراهم شدن تسهیلات بهتر و دسترسی هموطنان به عرضه بهتر خدمات بانکی، ساعت کاری نمایندگی های د افغانستان بانک و بانکهای تجارتی  را سر از تاریخ ۲۵ ماه رمضان المبارک. . .

بازگشت به خبر