اطلاعیه د افغانستان بانک در پیوند با سکتور بانکی کشور

Mpoya
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۹/۱۶ - ۱۶:۳۸
اطلاعیه د افغانستان بانک در پیوند با سکتور بانکی کشور

چنانچه هموطنان عزیز در جریان قرار دارند، بانک های تجارتی بصورت مجموعی بشکل فعال به عرضه خدمات بانکی پرداخته و بنابر بهبود وضعیت نقدینگی پرداخت پول نقد به مشتریان انفرادی اخیراً افزایش یافته و در قسمت حساب های شرکتی نیز حسب لزوم دید د افغانستان بانک تسهیلات بیشتر جهت رفع نیازمندی های پولی آنها فراهم میگردد.

این در حالیست که اخیراً شایعات بی مورد از طریق شبکه های اجتماعی به نشر میرسد تا سکتور بانکی را صدمه بزنند.

بدینوسیله به تمام مشتریان بانکها و هموطنان عزیز اطمینان داده می شود که سکتور بانکی کشور عملاً فعال و در خدمت مردم قرار داشته و سپرده های امانت گذاران نزد بانکها مصئون می باشد. همچنان د افغانستان بانک از روند فعالیت و اجراات بانکهای تجارتی به صورت منظم نظارت و بررسی نموده و در رشد بانکداری و دوباره برگشت آن به حالت عادی سعی و تلاش به خرج داده و اطمینان میدهد که بزودترین فرصت سکتور بانکی کشور همانند گذشته به حالت عادی برگردد.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۵
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

24 ذوالحجة الحرام 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 25 ذوالحجة الحرام 1445 (12/04/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۵۳
Background image

سرپرست د افغانستان بانک  برای اشتراک در نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی به کشور جیبوتی سفر نمود

22 ذوالحجة الحرام  1445 - سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک محترم هدایت الله بدری و هیئت همراهش برای شرکت در بیست و دومین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی (IFSB) به جیبوتی سفر نمودند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت. . .

بازگشت به خبر