بزرگداشت از روز ملی بیرق ، بزرگداشت از هویت و ارزش های ملی کشور است

Mpoya
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۵/۷ - ۱۶:۱۴
DAB

7 اسد 1399- د افغانستان بانک بمناسبت هفتم اسد که مصادف با روز ملی بیرق است، محفلی مختصری را با در نظرداشت تدابیر صحی برگزار و طی آن بیرق ملی را به اهتزاز در آورد.

محترم اجمل احمدی سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک در جمع آمرین شعبات مختلف د افغانستان بانک حضور یافته و بزرگداشت از این روز را بزرگداشت از هویت و ارزش های ملی کشور عنوان نمود. او همچنان افزود که بیرق ملی نشانه از هویت، افتخار  و اقتدار ملی ماست، بر افراشته بودن پرچم ملی، به مثابه بلند نگهداشت اقتدار و اتحاد ملی اتباع کشور میباشد.

محترم احمدی در پایان این برنامه، مراتب گرامی داشت از روز ملی بیرق را  حضور کافه ملت غیور و با شهامت کشور تبریک و خجسته باد گفته و از بارگاه ایزد منان صلح سرتاسری را در کشور استدعا نمود تا هموطنان عزیز در فضای امن در کنار هم زندگی نمایند.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک  با سفیر ایران مقیم کابل ملاقات نمود

15 شوال المکرم 1445- محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با محترم حسن کاظمی قمی سفیر کشور ایران مقیم کابل، دیدار نموده  و پیرامون توسعه همکاری های تجارتی و بانکی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

بازگشت به خبر