تلاش در جهت ترویج هر چه بیشتر پول ملی از طریق مقامات ولایتی زون شرق

Mpoya
پنجشنبه ۱۳۹۸/۸/۱۶ - ۱۲:۳۰
تلاش در جهت ترویج هر چه بیشتر پول ملی از طریق مقامات ولایتی زون شرق

محترم احمد زی توحیدیارآمر زون شرق د افغانستان بانک در ترکیب هیئت از همکاران آن زون با مقامات ولایتی ولایت محترم ننگرهار و مسؤلان شورا های ولایتی آن ولایت دیدار و روی تبلیغ و ترویج پول ملی حین داد و سُتد های داخلی و چگونگی جلوگیری از مندرس شدن زود هنگام آن بحث وگفتگو نمودند. در این دیدار ها که به تاریخ های 29 و 30 میزان سالروان برگزار گردیده بود، ابتدا محترم احمد زی توحید یار در رابطه به پروسه ترویج افغانی و شیوه های نگهداشت آن  صحبت نموده و از مقام ولایت ننگرهار خواست تا به ادارات مربوطه هدایت دهند تا در این موضوع که یک پروسه ملی می باشد،  با د افغانستان بانک همکاری نمایند.

سپس معاون ولایت ننگرهار وعده سپرد که در آجندای مجلس اداری ولایت ننگرهار روی این موضوع بحث کرده و به تمام ادارات مربوطه جداً هدایت خواهد داد تا در روند ترویج پول افغانی رسالت ملی خود را ادا نمایند.

در حین حال معاون شورای ولایتی ولایت ننگرهار  گفت که ترویج پول افغانی مسؤلیت ملی ما است و وعده سپرد که در این پروسه ملی با د افغانستان بانک همکار می باشند.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۴:۵۱
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک!

د افغانستان بانک به منظور فراهم شدن تسهیلات بهتر و دسترسی هموطنان به عرضه بهتر خدمات بانکی، ساعت کاری نمایندگی های د افغانستان بانک و بانکهای تجارتی  را سر از تاریخ ۲۵ ماه رمضان المبارک. . .

بازگشت به خبر