دومین بسته کمک دالری به افغانستان رسید و تسلیم بانک بین المللی افغانستان (AIB) شد

Mpoya
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۹/۱۶ - ۱۳:۲۵
دومین بسته کمک دالری به افغانستان رسید و تسلیم بانک بین المللی افغانستان (AIB) شد

به سلسله کمک های بشردوستانه به افغانستان، امروز سه شنبه مورخ 16 قوس 1400دومین بسته کمک های بشردوستانه به افغانستان مواصلت کرده که زمینه انتقال آن از میدان تا بانک بین المللی افغانستان (AIB) توسط د افغانستان بانک تسهیل گردید.

د افغانستان بانک برای تسهیل راه های اصولی که منجر به جلوگیری از فقر و تنگدستی  مردم شریف افغانستان می شود، همواره تلاش نموده و از اینطریق به مردم خود اطمینان میدهد که وضعیت نظام بانکی کشور و نیازمندی های اسعاری به زودی حل خواهد شد.

خاطر نشان میگردد که هفته قبل نیز یک بسته از کمک ها به اختیار بانک بین المللی افغانستان (AIB) قرار گرفته و این سلسله در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۵
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

24 ذوالحجة الحرام 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 25 ذوالحجة الحرام 1445 (12/04/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۵۳
Background image

سرپرست د افغانستان بانک  برای اشتراک در نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی به کشور جیبوتی سفر نمود

22 ذوالحجة الحرام  1445 - سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک محترم هدایت الله بدری و هیئت همراهش برای شرکت در بیست و دومین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی (IFSB) به جیبوتی سفر نمودند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت. . .

بازگشت به خبر