رئیس جمهور غنی، گزارش اصلاحات در د افغانستان بانک را استماع نمود

Mpoya
شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۶ - ۹:۳
رئیس جمهور غنی، گزارش اصلاحات در د افغانستان بانک را استماع نمود

محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان امروز طی دیداری با اجمل احمدی سرپرست دافغانستان بانک، در خصوص اصلاحات در این بانک صحبت کرد.

رئیس جمهور در این دیدار، گزارش سرپرست دافغانستان بانک را در مورد اصلاحات در سکتور بانکداری به شمول اصلاحات در بانک متذکره، صرافه بازار(Sarafa market)، افزایش وصول امانات کابل بانک و تادیات دیجیتالی، استماع کرد.

رئیس جمهور غنی از سرپرست د افغانستان بانک بخاطر اصلاحات قابل ملاحظه در این بانک در چند ماه گذشته، تشکر کرد و هدایات لازم در رابطه به بهبود امور، صادر نمود.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۵
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

24 ذوالحجة الحرام 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 25 ذوالحجة الحرام 1445 (12/04/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۵۳
Background image

سرپرست د افغانستان بانک  برای اشتراک در نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی به کشور جیبوتی سفر نمود

22 ذوالحجة الحرام  1445 - سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک محترم هدایت الله بدری و هیئت همراهش برای شرکت در بیست و دومین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی (IFSB) به جیبوتی سفر نمودند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت. . .

بازگشت به خبر