افتتاح نمایندگی د افغانستان بانک در ارگون و دند پتان

Mpoya
دوشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۷ - ۱۲:۳۸
افتتاح نمایندگی د افغانستان بانک در ارگون و دند پتان

دافغانستان بانک به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان کشور، نمایندگی جدید خویش را پس از بندرغلام خان،  در ارگون و دند پتان افتتاح کرد.

حین افتتاح نمایندگی های دند پتان و ارگون، محترم روح الله فیضی، مسئول بخش سیستم های د افغانستان بانک که سرپرستی هیئت اعزامی د افغانستان بانک را نیز بدوش داشت گفت که این نمایندگی ها بر اساس نیاز و درخواست تاجران ایجاد گردیده  تا زمینه عرضه خدمات بهتر برای شهروندان مهیا گردد. به گفته وی، این نمایندگی ها به تمامی سیستم های معیاری بین المللی مطابق با عصر مجهز بوده که با افتتاح آن، امور به موقع انجام گردیده و مشکلات تجار مرفوع میگردد.

به گفته  محترم فیضی، تاجران دیگر نیازی به مراجعه به مرکز جهت تسویه مالیات و حساب های خویش ندارند، زیرا این  تسهیلات در همین نمایندگی های صورت میگیرد.

گفتنی است که در هنگام افتتاح نمایندگی های جدید، مسولین نمایندگی دندپتان و ارگون و شماری از مسولین ولایتی نیز حضور داشتندکه به نوبه خویش ضمن تبریکی افتتاح نمایندگی به مردم و تجار، تعهد به تلاش در جهت  ارائه  خدمات بهتر به شهروندان کشور نمودند.

قابل یاد آوریست که د افغانستان بانک  هفته گذشته نمایندگی جدید خود را در بندر غلام خان افتتاح کرد و این بانک متعهد است تا سیستم های مجهز به معیارهای جهانی را در تمامی زمینه های مالی و بانکی برای شهروندان ایجاد نماید و از این طریق بهترین خدمات بانکی را ارائه دهد.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک  با سفیر ایران مقیم کابل ملاقات نمود

15 شوال المکرم 1445- محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با محترم حسن کاظمی قمی سفیر کشور ایران مقیم کابل، دیدار نموده  و پیرامون توسعه همکاری های تجارتی و بانکی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

بازگشت به خبر