تدویر ورکشاپ یکروزه آموزشی پیرامون اهداف، وظایف و سیاست های کُلی د افغانستان بانک برای نماینده گان رسانه های کشور

Mpoya
چهارشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۰ - ۱۵:۳۱
تدویر ورکشاپ یکروزه آموزشی پیرامون اهداف، وظایف و سیاست های کُلی د افغانستان بانک برای نماینده گان رسانه های کشور

17 ربیع الثانی 1445- د افغانستان بانک با توجه به نقش سازنده ای رسانه ها در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور ها، همواره تلاش نموده تا رابطه موثر خود را با رسانه های کشور حفظ و از طریق آنها در امر اطلاع رسانی دقیق، به موقع و موثر اقدام نماید. بدین منظور ورکشاپ یکروزه ای را پیرامون معرفی اهداف، وظایف و سیاست های کُلی د افغانستان بانک برای عده ای کثیری از نماینده گان رسانه های کشور در تالار کنفرانس های د افغانستان بانک تدویر نمود.

طی این ورکشاپ طرح، تطبیق و اجرای سیاست های پولی کشور طی دو سال گذشته، توسعه بانکداری اسلامی، انکشاف سیستم های تادیاتی و موثریت آن در امر شفافیت و تسریع امور تجارت، وضعیت سکتور بانکی و برنامه های موثر طرح شده برای بهبود عرضه خدمات معیاری بانکی برای هموطنان به بحث گرفته شد.

در آغاز این ورکشاپ محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک ضمن قدردانی از همکاری رسانه ها در امر اطلاع رسانی دقیق، نقش آنها را در بهبود وضعیت اقتصادی، تامین شفافیت و حسابدهی و عدالت اجتماعی حیاتی خوانده افزود که شفافیت و حسابدهی یکی از اررزش های محوری د افغانستان بانک است. محترم بدری تصریح نمود که دسترسی به اطلاعات حق مردم است و زمانی این امر تحقق می گیرد که همکاری موثر فی مابین ادارات دولتی و رسانه ها موجود باشد.

محترم بدری برگزاری این ورکشاپ را تعهد د افغانستان بانک به تامین روابط موثر با رسانه ها و پخش و نشر آمار و ارقام دقیق از اجراات و دستاورد های د افغانستان بانک عنوان نموده گفت که طی دو سال گذشته رسانه ها همکار خوبی ما در امر اطلاع رسانی به مردم بوده و آرزومندم این همکاری همچنان ادامه یابد.

متعاقباً آمریت های سیاست پولی، بانکداری اسلامی، نظارت بانکها و سیستم تادیات معلومات مفید و ارزنده ای را با اشتراک کننده گان در قالب پریزنتیشن ها ارائه نموده و زمینه بحث و تبادل نظر فراهم گردید.

در پایان، پاسخ به پرسش های اشتراک کننده گان ارائه شده و ورکشاپ با توزیع تصدیق نامه ها به اشتراک کننده گان خاتمه یافت.

آخرین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۶:۹
Background image

تدویر مجلس بمنظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات بانکی معیاری در کشور

 6ذوالقعدة الحرام 1445- نشستی تحت رهبری محترم نوراحمد آغا معاون اول د افغانستان بانک در تالار شورای عالی این بانک برگزار گردید که هدف آن تسهیل دسترسی مردم به خدمات معیاری، ارزان و با. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۳:۵۷
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

  20شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 21 شوال المکرم 1445 (11/02/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک  با سفیر ایران مقیم کابل ملاقات نمود

15 شوال المکرم 1445- محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با محترم حسن کاظمی قمی سفیر کشور ایران مقیم کابل، دیدار نموده  و پیرامون توسعه همکاری های تجارتی و بانکی. . .

بازگشت به خبر