تدویر جلسه شورای عالی د افغانستان بانک

Mpoya
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۶
تدویر جلسه شورای عالی د افغانستان بانک

24 حوت 1399 - شورای عالی د افغانستان بانک که عالیترین مرجع تصمیم گیری این بانک است، امروز اولین جلسة نوبتی سال مالی 1400 خود را برگزار نمود.

این جلسة تحت ریاست محترم اجمل احمدی سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک و با اشتراک سایر اعضای شورای عالی د افغانستان بانک از راه دور به شکل آنلاین تدویریافت. در این جلسة ضمن بحث روی چگونگی اجراات د افغانستان بانک و تحقق برنامه های از قبل تعیین شده برای سه ماه نخست سال، در رابطه به وضعیت اقتصادی افغانستان، چگونگی تطبیق سیاست پولی، عملکرد نظام بانکی و نظارت بر آن، نظام مالی کشور، تسریع روند دیجیتل سازی تادیات، توسعه سیستم بانکداری و یک سلسله موضوعات اداری مرتبط به د افغانستان بانک بحث و تبادل نظر صورت گرفته و فیصله های لازم در روشنی احکام قانون د افغانستان بانک بعمل آمد.

قابل یادآوریست که شورای عالی د افغانستان بانک در یک سال چهار بار تشکیل جلسه میدهد که جلسات آن به شکل ربعوار برگزار گردیده و روی موضوعات مختلف سیاست گذاری، طرح فعالیت های بانک، اجراآت و دستاوردها بحث و تبادل نظر صورت گرفته و فیصله های لازم در زمینه بهبود عملکرد د افغانستان بانک و نظام مالی و بانکی کشور بعمل می آید.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۵
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

24 ذوالحجة الحرام 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 25 ذوالحجة الحرام 1445 (12/04/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۵۳
Background image

سرپرست د افغانستان بانک  برای اشتراک در نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی به کشور جیبوتی سفر نمود

22 ذوالحجة الحرام  1445 - سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک محترم هدایت الله بدری و هیئت همراهش برای شرکت در بیست و دومین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی (IFSB) به جیبوتی سفر نمودند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت. . .

بازگشت به خبر