تدویر جلسه هماهنگی بین د افغانستان بانک و شورای همبستگی صرافان

Mpoya
چهارشنبه ۱۴۰۰/۲/۱۵ - ۱۷:۷
تدویر جلسه هماهنگی بین د افغانستان بانک و شورای همبستگی صرافان

 15ثور 1400- جلسه ای تحت ریاست محترم اجمل احمدی سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با رییس شورای همبستگی صرافان و تعداد کثیری از صرافان و عرضه کننده گان خدمات پولی در سالون کنفرانس های د افغانستان بانک تدویر یافت.

این جلسه بمنظور ایجاد هماهنگی بیشتر فی مابین د افغانستان بانک و شورای همبستگی صرافان، رسیده گی به مشکلات و  پیشنهاد های صرافان و عرضه کننده گان خدمات پولی در پرتو قوانین و مقرره های مرتبط و تشریک مساعی در جهت میکانیزه سازی فعالیت های صرافان برگزار گردیده بود.

محترم اجمل احمدی سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک حین سخنرانی افتتاحیه این مجلس گفت که د افغانستان بانک بمنظور تقویه و معیاری سازی فعالیتهای صرافی و عرضه کننده گان خدمات پولی و بهبود و انکشاف فعالیتهای این سکتور، متعهد بوده و همواره در تلاش است تا زمینه های مناسب و معقولی را برای رشد سکتور غیر بانکی فراهم نماید.

متعاقباً، محترم امین جان خوستی رییس شورای همبستگی صرافان صحبت نموده و ضمن قدردانی از تلاش های سرپرست د افغانستان بانک برای میکانیزه سازی فعالیتهای صرافی در کشور، تعهد همکاری در زمینه تطبیق قوانین و مقررات را به د افغانستان بانک داده، تاکید نمودند که نقش خود را در زمینه مرودات سالم پولی به خوبی ایفا نمایند.

در جریان این مجلس تعدادی دیگر از صرافان محترم نیز صحبت های داشته و نقش محترم اجمل احمدی را در سمت و سو دادن فعالیتهای سکتور غیربانکی مفید و موثر خوانده و از ایشان امتنان نمودند.

در پایان، محترم اجمل احمدی سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک به آمریت مربوط هدایت داد تا به مشکلات و پیشنهاد های سازنده ای صرافان و عرضه کننده گان خدمات پولی در پرتو قوانین و مقررات موجود رسیده گی نماید.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۴:۳۰
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 25رمضان المبارک 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 27 رمضان المبارک 1445(1403/01/18) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۴:۵۱
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک!

د افغانستان بانک به منظور فراهم شدن تسهیلات بهتر و دسترسی هموطنان به عرضه بهتر خدمات بانکی، ساعت کاری نمایندگی های د افغانستان بانک و بانکهای تجارتی  را سر از تاریخ ۲۵ ماه رمضان المبارک. . .

بازگشت به خبر