معرفی معاون آمریت نظارت بانکی

Mpoya
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۸/۱۸ - ۱۵:۴۳
معرفی معاون آمریت نظارت بانکی

۱۸ عقرب ۱۴۰۰ - محترم محمد شفیع نوری به عنوان سرپرست معاونیت نظارت داخل ساحه آمریت عمومی نظارت بانکها به کارمندان آن آمریت معرفی گردید.

در جلسه که به همین مناسبت برگزار شده بود، محترم صدیق الله خالد آمر عمومی دفتر ریاست د افغانستان بانک، وی را یک شخص مسلکی و کارفهم توصیف نموده و برای محترم نوری آرزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است که محترم عبدالرحمن قانت، آمر عمومی نظارت بانکهای د افغانستان بانک نیز در این نشست صحبت نموده و خاطر نشان ساخت که برای پیشرفت بیشتر در امور، همکاری و صداقت همه کارمندان ضروری است تا با یکدیگر با هماهنگی بیشتر کار کنند.

به گفته وی، د افغانستان بانک و به ویژه پیشرفت در ساحه نظارت نیاز به همکاری همه جانبه دارد و ما باید دست به دست هم دهیم و در این مورد همکاری جدی داشته باشیم.

گفتنی است که محترم محمد شفیع نوری در چند سال اخیر به عنوان مدیراقدامات تنفیذی آمریت عمومی نظارت بانک ها ایفای وظیفه نموده است.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک  با سفیر ایران مقیم کابل ملاقات نمود

15 شوال المکرم 1445- محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با محترم حسن کاظمی قمی سفیر کشور ایران مقیم کابل، دیدار نموده  و پیرامون توسعه همکاری های تجارتی و بانکی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

بازگشت به خبر