از رهبری د افغانستان بانک بخاطر اجراآت موثر و مشارکت فعال در برنامه حسابدهی دولت به ملت تقدیر بعمل آمد

Mpoya
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۷/۵ - ۱۶:۱
از رهبری د افغانستان بانک بخاطر اجراآت موثر و مشارکت فعال در برنامه حسابدهی دولت به ملت تقدیر بعمل آمد

1444 ربیع الاول 1 - محترم عبدالقاهر (حاجی ادریس) سرپرست د افغانستان بانک بخاطر اجراآت موثر د افغانستان بانک و مشارکت فعال در برنامه حسابدهی دولت به ملت از طرف معاونیت اقتصادی محترم ریاست الوزرا تقدیر شد.

در این نشست که به منظور قدردانی از اجراآت بهتر و مشارکت فعال ادارات دولتی و رسانه ها در برنامه پاسخگویی به ملت تشکیل گردیده بود، ۴۳ اداره دولتی از سوی مقام محترم ریاست الوزرا تقدیر شد و از اجراآت آنان قدردانی بعمل آمد.

قابل ذکر است که د افغانستان بانک به شفافیت و پاسخگویی متعهد بوده و به همین منظور در یک سال گذشته مراودات موثر با رسانه ها را حفظ و دستاورد های خوبی داشته است که گزارش آن به تاریخ ۱۳ ماه محرم الحرام سال روان ۱۴۴۴ قمری در مرکز رسانه های حکومت با مردم و رسانه های جمعی شریک ساخته شد.

هیئت رهبری د افغانستان بانک ضمن قدردانی از مقام عالی ریاست الوزرا متعهد است که در این زمینه تلاش های بیشتری انجام دهد و تسهیلات بیشتر را در سکتور بانکی برای خدمت به مردم ایجاد کند.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۱۲:۴۵
Background image

د افغانستان بانک 17 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

15 رمضان المبارک 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (17) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 16 رمضان المبارک 1445(1403/01/07) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۷
Background image

سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با سفیر ایتالیا دیدار نمود

9 رمضان المبارک 1445 هیئتی تحت ریاست محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک، با محترمه خانم نتالیا سفیر ایتالیا در کابل و هیئت همراه شان، در دفتر مرکزی د افغانستان. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۲
Background image

تدویر سیمینار آموزشی اهداف، وظایف و سیاست های کُلی د افغانستان بانک برای محصلین موسسه تحصیلات عالی روشان ننگرهار

24 شعبان المعظم 1445- هیئت د افغانستان بانک که بمنظور تدویر همایش مردمی حمایت از سکتور بانکی و ترویج بانکداری اسلامی به زون شرق ولایت ننگرهار سفر نموده بودند، در حاشیه سفر خویش سیمینار. . .

بازگشت به خبر