اطلاعیه د افغانستان بانک

Mpoya
شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت سرقت پول می نمایند.

د افغانستان بانک به تعقیب اطلاعیه‌های قبلی مبنی بر ممنوعیت هر نوع فعالیت‌های صرافی آنلاین و استفاده از اپلیکیشن‌ های فریبنده که به شما وعده واریز پول می‌دهند، یک بار دیگر به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که فعالیت این نوع اپلیکیشن‌ ها و صرافی‌های آنلاین ممنوع و غیرقانونی است.

از آنجایی که د افغانستان بانک هیچ مجوزی به چنین فعالیت ها صادر ننموده  است، لذا از هموطنان عزیز تقاضا دارد تا با توجه به خطرات، خسارات و مسئولیت‌های بعدی، فریب این نوع افراد سودجو را نخورده و در صورت مشاهده چنین افراد و گروپ ها در شبکه های اجتماعی، آدرس آنها را به بخش‌های عدلی و قضایی معرفی نمایند.

موضوع همزمان با ادارات کشفی و امنیتی نیز در جریان گذاشته شده است. در صورت دستگیری افراد حقیقی و حقوقی که به چنین فعالیت‌های فریبکارانه دست می‌زنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

آخرین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۵۳
Background image

سرپرست د افغانستان بانک  برای اشتراک در نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی به کشور جیبوتی سفر نمود

22 ذوالحجة الحرام  1445 - سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک محترم هدایت الله بدری و هیئت همراهش برای شرکت در بیست و دومین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی (IFSB) به جیبوتی سفر نمودند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۴ - ۱۱:۶
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

17 ذوالحجة الحرام 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 18 ذوالحجة الحرام 1445 (05/04/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

بازگشت به خبر