تدویر برنامۀ آموزشی و آگاهی دهی برای صرافان و عرضه کنندگان خدمات پولی

Mpoya
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۹:۵
تدویر برنامۀ آموزشی و آگاهی دهی برای صرافان و عرضه کنندگان خدمات پولی

کابل، 25 حوت 1399- هیئت رهبری د افغانستان بانک به سلسلۀ فراهم آوری تسهیلات و میکانیزه سازی فعالیت صرافان و عرضه کنندگان خدمات پولی، این بار برنامه آموزشی و آگاهی دهی را بمنظور ارتقای سطح آگاهی صرافان و عرضه کنند گان خدمات پولی از قوانین و مقررات مربوط و نیز مزایای شرکتی سازی صرافان و عرضه کنندگان خدمات پولی به تعداد کثیری از صرافان و عرضه کنند گان خدمات پولی شهر کابل راه اندازی نمود.

طی این برنامه، پیرامون شرکتی سازی صرافی ها و عرضه کنندگان خدمات پولی، مزایای جواز شرکتی، روند تبدیلی جواز انفرادی به شرکتی و سهولت های مد نظر گرفته شده در پروسه به اشتراک کننده گان معلومات مفصل ارائه گردید.

در قسمت دیگر این برنامۀ آموزشی، روی قوانین، مقررهها و معیار های مبارزه با پولشویی و تمویل تروریزم و تعهدات افغانستان به شرکای بین المللی در این زمینه، صحبت شده و برای اشتراک کنندگان برنامه توضیحات لازم داده شد.

قابل یادهانیست که این برنامه آموزشی و آگاهی دهی برای چند روز ادامه داشته که روزانه تعدادی زیادی از صرافان و عرضه کنندگان خدمات پولی در آن اشتراک می نمایند.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک  با سفیر ایران مقیم کابل ملاقات نمود

15 شوال المکرم 1445- محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با محترم حسن کاظمی قمی سفیر کشور ایران مقیم کابل، دیدار نموده  و پیرامون توسعه همکاری های تجارتی و بانکی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

بازگشت به خبر