تدویر جلسه با نمایندگان شرکت های MTN و M1

Mpoya
دوشنبه ۱۴۰۲/۱/۲۱ - ۱۴:۴۳
تدویر جلسه با نمایندگان شرکت های MTN و M1

19 رمضان المبارک 1444 -  جلسه ای تحت ریاست محترم عبدالقدیر احمد معاون دوم د افغانستان بانک در رابطه به خدمات MoMo و برخی موضوعات مرتبط دیگر با نمایندگان شرکت های MTN و M1 تدویر گردید.

در این جلسه محترم عبدالقدیر احمد معاون دوم د افغانستان بانک تعهد همکاری با نمایندگان شرکت های مذکور در زمینه های مرتبط د افغانستان بانک را داد و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را با ارزش خواند.

وی افزود شبکه های مخابراتی و تکنالوژی نوین می توانند نقش مهمی در توسعه بانکداری الکترونیک ایفا کنند و امید است که  این شبکه ها نقش مثبتی خود را در توسعه بانکداری الکترونیک در کشور ایفا نمایند.

قابل ذکر است که در این جلسه  محترم صدیق الله خالد آمر عمومی دفتر ریاست د افغانستان بانک، محترم عبدالرحمن قانت آمر عمومی نظارت بانکی و محترم احمد ظاهر ناصرزی آمر عمومی نظارت از مؤسسات مالی غیربانکی نیز اشتراک داشتند.

آخرین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۵۳
Background image

سرپرست د افغانستان بانک  برای اشتراک در نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی به کشور جیبوتی سفر نمود

22 ذوالحجة الحرام  1445 - سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک محترم هدایت الله بدری و هیئت همراهش برای شرکت در بیست و دومین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی (IFSB) به جیبوتی سفر نمودند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۴ - ۱۱:۶
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

17 ذوالحجة الحرام 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 18 ذوالحجة الحرام 1445 (05/04/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

بازگشت به خبر