توزیع جوازهای جدید به صرافی ها و شرکت های خدمات پولی در زون شرق

Mpoya
دوشنبه ۱۴۰۱/۶/۷ - ۱۶:۲۴
توزیع جوازهای جدید به صرافی ها و شرکت های خدمات پولی در زون شرق

1 صفرالمظفر 1444 جواز های جدید از سوی دفتر ساحوی زون شرق د افغانستان بانک به 25 شرکت صرافی و خدمات پولی در ولایت ننگرهار توزیع شد.

در مراسمی که به همین مناسبت در زون شرق د افغانستان بانک برگزار شده بود، محترم قاری وفی الله آمر زون شرق در مورد ارزش جواز صرافی ها و شرکت های خدمات پولی صحبت کرد و از عرضه کنندگان خدمات پولی و شرکت های صرافی خواست تا برای بهبود فعالیت های خویش جوازهای جدید را از د افغانستان بانک در یافت نمایند.

محترم وفی الله یادآوری نمود که د افغانستان بانک متعهد است تا در پرتو قوانین و مقررات، تسهیلات لازم را برای مکانیزه شدن فعالیت صرافی ها و عرضه کنندگان خدمات پولی ایجاد نماید.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۴:۵۱
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک!

د افغانستان بانک به منظور فراهم شدن تسهیلات بهتر و دسترسی هموطنان به عرضه بهتر خدمات بانکی، ساعت کاری نمایندگی های د افغانستان بانک و بانکهای تجارتی  را سر از تاریخ ۲۵ ماه رمضان المبارک. . .

بازگشت به خبر