دیدار سرپرست د افغانستان بانک با هیئتی از اتاق صنایع و معادن افغانستان

Mpoya
چهارشنبه ۱۴۰۰/۲/۱ - ۹:۳۸
دیدار سرپرست د افغانستان بانک با هیئتی از اتاق صنایع و معادن افغانستان

– 29 حمل 1400 محترم اجمل احمدی سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با هیئتی از اتاق صنایع و معادن افغانستان دیدار نموده و روی تسهیل برنامه های قرضه دهی از سوی بانکها برای صنعت کاران و تشبثات کوچک و متوسط صحبت نمودند.

ابتدا، محترم اجمل احمدی سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک در زمینه تسهیل روند قرضه دهی از سوی بانکهای تجارتی، دیجیتل سازی تادیات بمنظور پرداخت مالیات در کوتاه ترین وقت و بشکل مصئون و مطمئن و نیز نقش آن در رسمی سازی اقتصاد کشور و جلوگیری از فساد صحبت نموده، وعده سپرد تا در این راستا از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزد.

متعاقباً، محترم رحیم الله سمندر رییس اتاق صنایع و معادن افغانستان ضمن بحث روی نقش سکتور صنعت در رشد اقتصادی افغانستان گفت که ما از تلاش های محترم احمدی زمانیکه در کرسی وزارت صنعت و تجارت بودند و تفاهمنامه ای سه جانبه را که برای اولین بار با بانک ملی افغان و صنعت کاران به امضا رسانید که بر اساس آن قرضه با تکتانه کمتر برای صنعت کاران فراهم شد، فراموش نمیکنیم.

هیئت اتاق صنایع و معادن افغانستان  از کارکرد ها و زحمات محترم اجمل احمدی در بخش های اقتصادی بخصوص توسعه و انکشاف سکتور بانکی ابراز قدردانی نموده و لوح تقدیری را به ایشان تفویض نمود.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۴:۵۱
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک!

د افغانستان بانک به منظور فراهم شدن تسهیلات بهتر و دسترسی هموطنان به عرضه بهتر خدمات بانکی، ساعت کاری نمایندگی های د افغانستان بانک و بانکهای تجارتی  را سر از تاریخ ۲۵ ماه رمضان المبارک. . .

بازگشت به خبر