د افغانستان بانک متعهد به استحکام سکتور بانکی است

Mpoya
پنجشنبه ۱۴۰۱/۸/۱۲ - ۱۲:۱۲
د افغانستان بانک متعهد به استحکام سکتور بانکی است

۸ ربیع الثانی ۱۴۴۴ د افغانستان بانک به سلسله تلاش های که برای استحکام نظام بانکی آغاز نموده، این بار در ولایت های هرات، کندهار، زابل و ننگرهار جلسات جداگانه را در زمینه استحکام نظام بانکی و جلب همکاری مردم بر این سکتور با مقامات، نمایندگان بانکهای تجارتی، تاجران، اصناف و موی سفیدان محل تدویر نمود.

در این جلسات در خصوص نظام بانکی و ارزش این سکتور در رشد اقتصادی کشور بحث و تبادل نظر شد و از اشتراک کنندگان خواسته شد که برای رشد اقتصادی کشور از سکتور بانکی حمایت نمایند. شرکت کنندگان در این جلسه ضمن اعلام حمایت از سکتور بانکی کشور تعهد همکاری را دادند.

شایان ذکر است که استحکام و ثبات سکتور مالی و بانکی کشور بخشی از تعهدات د افغانستان بانک برای شرکای ملی و بین المللی می باشد و این تلاشها به سایر ولایات کشور نیز ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۵
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

24 ذوالحجة الحرام 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 25 ذوالحجة الحرام 1445 (12/04/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۵۳
Background image

سرپرست د افغانستان بانک  برای اشتراک در نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی به کشور جیبوتی سفر نمود

22 ذوالحجة الحرام  1445 - سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک محترم هدایت الله بدری و هیئت همراهش برای شرکت در بیست و دومین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی (IFSB) به جیبوتی سفر نمودند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت. . .

بازگشت به خبر