رئیس کُل د افغانستان بانک طی سفری به ولایت هرات، از نمایندگی‌های زون غرب بازدید نمود

Mpoya
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۰ - ۹:۶
رئیس کُل د افغانستان بانک طی سفری به ولایت هرات، از نمایندگی‌های زون غرب بازدید نمود

۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ محترم نور احمد آغا، رئیس کُل د افغانستان بانک، طی سفر به زون غرب کشور از نمایندگی‌های این بانک در ولایت هرات که شامل نمایندگی‌های  هرات، تورغندی، اسلام‌قلعه و نمایندگی شهری میشود، بازدید به عمل آورد.

محترم نور احمد آغا رئیس کُل د افغانستان بانک، طی این سفر  با آمر زون غرب د افغانستان بانک، مدیران نمایندگی‌ها و کارمندان زون متذکره ملاقات کرد و به منظور بهبود امور بانکی، هدایات لازم را صادر نمود.

وی در جریان این بازدید، بر اهمیت توسعه و اتصال سیستم‌های بانکی تأکید کرده،  اظهار داشت که توسعه این سیستم‌ها می‌تواند نقش مهمی در تسریع امور، ارائه خدمات بهتر به مردم در اسرع وقت و مبارزه با فساد ایفا نماید.

باید یاد آور شد که رئیس کُل د افغانستان بانک در روزهای اخیر به ولایت‌های مختلف کشور سفر کرده است تا از نمایندگی‌های این بانک بازدید و کارها را ارزیابی نموده و زمینه تسهیل هرچه بیشتر ارائه خدمات بانکی به هموطنان گرامی  را فراهم سازد.

آخرین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۲ - ۱۲:۱
Background image

هموطنان عزیز!

آگاه باشید که افراد استفاده جو با استفاده از شماره های مختلف واتساپ، پیام هایی را با ادعای برنده شدن قرعه کشی سیت مبایل (آیفون)، برنده شدن لاتری، سرمایه گذاری در شرکتهای آنلاین، صرافی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۹ - ۱۴:۵۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

به تعقیب اطلاعیه قبلی، به اطلاع عموم هموطنان محترم  رسانیده می شود که د افغانستان بانک بازار های پولی کشور را به دقت تحت نظر داشته و به هدف ثبات قیمت ها و ثبات نرخ مبادله اقدامات لازم. . .

شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۱ - ۱۴:۳۲
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

د افغانستان بانک بازارهای پولی کشور را به دقت تحت نظر داشته و‌ به هدف ثبات قیمت ها، اقدامات لازم را انجام می دهد. د افغانستان بانک منابع کافی در اختیار دارد و حسب ضرورت نیازمندی های. . .

بازگشت به خبر