سومین جلسه بمنظور انتقالات پولی (TT) تدویر گردید

Mpoya
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۷/۶ - ۱۶:۴۹
سومین جلسه بمنظور انتقالات پولی (TT) تدویر گردید

به ادامه جلسات قبلی که تحت ریاست محترم عبدالسلام حنفی معاون رییس الوزرای امارت اسلامی افغانستان در تالار شورای عالی د افغانستان بانک و وزارت مالیه دایر گردیده بود، اینک بتاریخ6 میزان 1400 سومینجلسهدر دفتر مرکزی د افغانستان بانک تدویر شد.در این جلسه معاونین محترم د افغانستان بانک، وزیر محترم مالیه، وزیر محترم وزارت تجارت و صنعت و آمرین بخشهای مربوطه د افغانستان بانک نیز اشتراک داشتند.

طی این نشست، طرح که بخاطر انتقالات پولی بین المللی برای وضعیت فعلی افغانستان ساخته شده بود، مورد تائید قرار گرفت.بانکهای تجارتی بعد از تائید این طرح میتوانند که با در نظر داشت شرایط ذکر شده در این طرح انتقالات پولی (TT) خویش را به کشورهای بیرون انجام دهند.

طی این نشست، نخست هیئت رهبری د افغانستان بانک طرح جامعی را بمنظور رفع نیازمندی های اسعاری کشور، تجار و سرمایه گذاران و مواد ارتزاقی، ادویه جات طبی و زراعتی، مواد احتراقی؛ مواد بهداشتی، مواد خام و پرزه جات صنعتی مورد استفاده در تولید مواد اولیه، پول صرفیه برق، اجناس و خدمات مخابراتی و ترانسپورتی ضروری، حفظ و مراقبت سیستم ها و سایر موارد ضروری به تشخیص د افغانستان بانک پیشکش نموده، و متعاقباً پس از بحث و تبادل نظر  نهایی و تائید شد.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۵
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

24 ذوالحجة الحرام 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 25 ذوالحجة الحرام 1445 (12/04/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۵۳
Background image

سرپرست د افغانستان بانک  برای اشتراک در نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی به کشور جیبوتی سفر نمود

22 ذوالحجة الحرام  1445 - سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک محترم هدایت الله بدری و هیئت همراهش برای شرکت در بیست و دومین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی (IFSB) به جیبوتی سفر نمودند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت. . .

بازگشت به خبر