چهارمین نشست مجمع بانک های مرکزی سازمان همکاری اسلامی در استانبول برگزار شد

Mpoya
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۷/۵ - ۱۴:۴۴
صفر

- 2928 صفر المظفر 1444 چهارمین اجلاس مجمع بانکهای مرکزی سازمان همکاری اسلامی که 57 کشور عضویت آنرا دارند به تاریخ 25 و 26 ماه سپتمبر سال روان میلادی، در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار شد.

در این نشست محترم صدیق الله خالد آمر عمومی دفتر ریاست د افغانستان بانک و محترم دوکتور محمد یوسف سلیم آمر عمومی بانکداری اسلامی و خدمات مالی به نمایندگی از د افغانستان بانک ( بانک مرکزی افغانستان) اشتراک داشتند.

در این کنفرانس مهم دو روزه درباره موضوعات مهم مرتبط با بانکداری اسلامی از جمله توسعه و ترویج بانکداری اسلامی، برنامه های آموزشی مرتبط، توسعه تجارت حلال بین کشورهای اسلامی، فراهم کردن زمینه برای تادیات الکترونیک و مدیریت نقدینگی بحث شد.

باید گفت که د افغانستان بانک همواره کوشیده است تا تمامی امور بانکی را هماهنگ با سایر کشورهای اسلامی و بر اساس معیارهای پذیرفته شده بین المللی تنظیم نماید و مراودات مؤثر با بانک های مرکزی جهان داشته باشد.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۵
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

24 ذوالحجة الحرام 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 25 ذوالحجة الحرام 1445 (12/04/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۵۳
Background image

سرپرست د افغانستان بانک  برای اشتراک در نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی به کشور جیبوتی سفر نمود

22 ذوالحجة الحرام  1445 - سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک محترم هدایت الله بدری و هیئت همراهش برای شرکت در بیست و دومین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی (IFSB) به جیبوتی سفر نمودند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت. . .

بازگشت به خبر