تدویر سیمینار یک روزه تحت عنوان معرفی اهداف، وظایف و سیاست های کلی د افغانستان بانک برای کارمندان ادارات دولتی

Mpoya
یکشنبه ۱۴۰۲/۵/۱ - ۱۶:۲۹
تدویر سیمینار یک روزه تحت عنوان معرفی اهداف، وظایف و سیاست های کلی د افغانستان بانک برای کارمندان ادارات دولتی

 6محرم الحرام 1445- سیمینار یک روزه به هدف ارایه معلومات مفصل پیرامون اهداف، وظایف و طرح و تطبیق سیاست های کُلی د افغانستان بانک برای تعداد از کارمندان محترم وزارت های مالیه، تجارت، اقتصاد، تحصیلات عالی و معارف برگزار گردید.

طی این سیمینار موثریت سیاست پولی، انکشاف بانکداری اسلامی، توسعه سیستم های تادیاتی، بهبود عملکرد سکتور بانکی و میکانیزه سازی فعالیت های موسسات مالی غیربانکی به بحث گرفته شد.

محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک در جریان این سیمینار گفت که د افغانستان بانک هر از گاهی جلساتی را برای گفت و شنود با تعدادی از ادارات و مؤسسات مسلکی و سکتوری ترتیب می دهد تا سیاست های معقول و برابر با شرایط جامعه را طرح نماید که سیمینار امروزی نیز به همین منظور راه اندازی شده است.

متعاقباً، محترم احمد رحیمی، معاون آمریت عمومی سیاست پولی در رابطه با تطبیق موفق سیاست های پولی، محترم دوکتور محمد یوسف سلیم، آمر عمومی بانکداری اسلامی پیرامون توسعه بانکداری اسلامی، محترم شاه پور میاخیل، معاون آمریت نظارت موسسات مالی غیربانکی در ارتباط به فعالیت های موسسات مالی غیربانکی و محترم اکرام عطایی، مدیر عمومی عواید و تضمین آمریت عمومی سیستم تادیات در مورد توسعه سیستم تادیات پریزنتیشن های مفصل ارایه نمودند و با اشتراک کنندگان بحث و تبادله نظر صورت گرفت.

قابل تذکر است که د افغانستان بانک یک اداره عامه است و از همین جهت همواره کوشیده تا از طُرق مختلف با مردم، ادارات، رسانه ها، جامعه اکادمیک و همه اقشار جامعه در تماس باشد. راه اندازی چنین سیمینار ها جزوی برنامه های ستراتیژیک بانک در زمینۀ تشریک معلومات، حسابدهی و آگاهی در مورد اهداف، وظایف و سیاست های کُلی بانک می باشد.

آخرین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۵۳
Background image

سرپرست د افغانستان بانک  برای اشتراک در نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی به کشور جیبوتی سفر نمود

22 ذوالحجة الحرام  1445 - سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک محترم هدایت الله بدری و هیئت همراهش برای شرکت در بیست و دومین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی (IFSB) به جیبوتی سفر نمودند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۴ - ۱۱:۶
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

17 ذوالحجة الحرام 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 18 ذوالحجة الحرام 1445 (05/04/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

بازگشت به خبر