اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

Mpoya
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص یا شرکت جواز فعالیت صرافی آنلاین را صادر ننموده و اینگونه فعالیت ها غیر قانونی می باشد.

د افغانستان بانک از هموطنان عزیز تقاضا دارد تا با توجه به خطرات، خسارات و مسئولیت های بعدی این معاملات، از انجام معاملات آنلاین صرافی خود داری نمایند.

موضوع همزمان با ادارات کشفی و امنیتی نیز در جریان گذاشته شده است، در صورت دستگیری افراد و شرکت ها که چنین معاملات را انجام می دهند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

آخرین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۵:۱۷
Background image

حریق بانکنوت‌های مندرس در زون شمال د افغانستان بانک

۱۶ محرم الحرام ۱۴۴۶- د افغانستان بانک بانکنوت‌های مندرس جمع‌آوری شده از زون های شمال و شمال شرق که مجموعاً (۱،۰۷۳،۹۶۲،۰۰۰) یک میلیارد و هفتاد و سه میلیون و نهصد و شصت و دو هزار افغانی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۱ - ۱۴:۳۶
Background image

تدویر کنفرانس تمویلات کوچک مالی اسلامی بمنظور رشد تجارت های کوچک و متوسط

16 محرم الحرام 1446- محترم صدیق الله خالد آمر عمومی دفتر ریاست د افغانستان بانک، در همایش تحت عنوان "هفته مالی اسلامی افغانستان" که پیرامون تمویل مالی اسلامی کوچک راه اندازی گردیده بود،. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۳۰ - ۱۶:۲۹
Background image

تلاش برای توسعه خدمات مالی

14 محرم الحرام 1446 محترم نور احمد آغا سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با محترم ستیفن رودریگز، رئیس اداره انکشافی سازمان ملل متحد در افغانستان، و هیأت همراهش دیدار و پیرامون مسائل. . .

بازگشت به خبر