تدویر جلسه آنلاین با مقامات بانک مرکزی ازبکستان

Mpoya
شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۲
27

27 جدی 1399- محترم اجمل احمدی سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک جلسه ای آنلاینی را با مقامات ارشد بانک مرکزی ازبکستان برگزار نمود.

این جلسه به هدف تحکیم و تنظیم روابط با ارگانها و موسسات مالی بین المللی و منطقوی بمنظور تشریک معلومات جهت طرح و تدوین پالیسی های معقول پولی و مالی برگزار گردیده و طی آن روی همکاری های تخنیکی، تشریک معلومات و تجارب بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

محترم اجمل احمدی ضمن قدردانی و امتنان از کشور دوست ازبکستان مبنی بر همکاری های ایشان در سایر عرصه های اقتصادی، تجارت و سرمایه گذاری از  مقامات بانک مرکزی آن کشور خواست تا در زمینه ایجاد مراودات سالم بانکی با د افغانستان بانک همکار باشند.

بانک مرکزی ازبکستان وعده هر نوع همکاری تخنیکی، تشریک معلومات و تجارب را با د افغانستان بانک سپرده و بر دوام ارتباطات فی مابین بانکهای مرکزی کشور ها تاکید نمودند.

باید یادآور شد که در این جلسه محترم بابر ابوبکروف و بهزاد خمروف معاونان بانک مرکزی ازبکستان اشتراک داشتند.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۴:۵۱
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک!

د افغانستان بانک به منظور فراهم شدن تسهیلات بهتر و دسترسی هموطنان به عرضه بهتر خدمات بانکی، ساعت کاری نمایندگی های د افغانستان بانک و بانکهای تجارتی  را سر از تاریخ ۲۵ ماه رمضان المبارک. . .

بازگشت به خبر