تلاش برای ترویج هر چه بیشتر استفاده از پول ملی در معاملات اقتصادی همچنان ادامه دارد

Mpoya
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۸:۲۹
1

کابل، 23 حوت 1398- د افغانستان بانک تلاش می ورزد تا در معاملات تجاری و دادو ستد های روزانه هموطنان از پول ملی استفاده نمایند.

د افغانستان بانک در تداوم این تلاش ها، این بار نیز از طریق سپانسر بخشی از مسابقات بُزکشی که در چمن حضوری شهر کابل برگزار گردیده و در سراسر کشور نیز علاقمندان فراوان دارد، خواسته است تا پیام های تنویری پول ملی را از این طریق به هموطنان عزیز برساند.

قابل یاد آوریست که در جریان نشر زنده این مسابقات از طریق تلویزیون ملی، اعلانات ترویج پول که از جانب د افغانستان بانک تهیه گردیده است، نشر گردیده و بنر های ترویج و حفظ و نگهداشت پول ملی که در دیوار های محوطه میدان رقابت ها بمنظور تنویر اذهان عامه، نصب گردیده است، نمایش داده میشود.

باید گفت که سپانسر این برنامه بمنظور رسانیدن پیام های تشویقی جهت استفاده هموطنان از پول افغانی در دادو ستد های روزانه میباشد تا هموطنان در سراسر کشور از پول افغانی استفاده نمایند.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۴:۵۱
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک!

د افغانستان بانک به منظور فراهم شدن تسهیلات بهتر و دسترسی هموطنان به عرضه بهتر خدمات بانکی، ساعت کاری نمایندگی های د افغانستان بانک و بانکهای تجارتی  را سر از تاریخ ۲۵ ماه رمضان المبارک. . .

بازگشت به خبر