جلسۀ در زمینه از سرگیری پروژه مس عینک برگزار شد

Mpoya
شنبه ۱۴۰۱/۲/۱۰ - ۱۲:۵۱
جلسۀ در زمینه از سرگیری پروژه مس عینک برگزار شد

 29رمضان 1443- جلسۀ با نمایندگان شرکت MCC به ریاست محترم لطف الحق نور پسرلی مشاور ارشد اقتصادی د افغانستان بانک در خصوص از سرگیری پروژه معدن مس عینک برگزار گردید.

در این جلسه درباره تسهیل حواله ها از راه های قانونی به کشور برای راه اندازی این پروژه و تعدادی دیگر از موضوعات مالی و بانکی مرتبط بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این دیدار، محترم پسرلی به نمایندگان این شرکت اطمینان همکاری داد و خاطرنشان کرد که رهبری د افغانستان بانک متعهد است تا تسهیلات مالی و بانکی لازم را برای تطبیق تمامی پروژه های ملی فراهم کند.

لازم به ذکر است که در این دیدار نمایندگان شرکت ام سی سی از حسن نیت د افغانستان بانک تشکری نموده و ابراز امیدواری نمودند که در این زمینه تسهیلات لازم در اختیار آنان قرار گیرد تا کار این پروژه را به نحو شایسته آغاز نمایند.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۴:۳۰
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 25رمضان المبارک 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 27 رمضان المبارک 1445(1403/01/18) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۴:۵۱
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک!

د افغانستان بانک به منظور فراهم شدن تسهیلات بهتر و دسترسی هموطنان به عرضه بهتر خدمات بانکی، ساعت کاری نمایندگی های د افغانستان بانک و بانکهای تجارتی  را سر از تاریخ ۲۵ ماه رمضان المبارک. . .

بازگشت به خبر