د افغانستان بانک متعهد به پیشرفت اصلاحات بر اساس اصول جهانی است

Mpoya
چهارشنبه ۱۴۰۱/۵/۱۲ - ۱۵:۲۴
د افغانستان بانک متعهد به اصلاحات پیشرفت بر اساس اصول جهانی است

د افغانستان بانک به منظور پیشرفت و شفافیت امور، سیستم حاضری الکترونیکی را در شماری از نمایندگی های ولایتی فعال نموده و نصب این سیستم همچنان به تمامی نمایندگی های مربوطه ادامه می یابد.

حاضری الکترونیکی از زون مرکز توسط مدیریت معلومات کارمندان منابع بشری فعلاً آغاز شده است که در ولایت های کاپیسا، پروان، پنجشیر و لوگر نصب گردیده و قرار است تا دو هفته آینده در زون مرکز تکمیل گردد. در مرحله دوم دیوایس های الکترونیکی نیز در نمایندگی های زون نصب خواهند شد.

باید یادآور شد که نصب سیستم حاضری الکترونیکی می تواند به همکاران آمریت عمومی مالی و محاسبه  کمک کند تا گزارش حاضری کارمندان را به موقع دریافت کنند و تاخیری در اجرای حقوق کارکنان ایجاد نشود.

همچنین با فعال ساختن این سیستم کارمندان به موقع به خدمت مردم رسیده و به موقع کار خود را ترک می کنند. با این کار از دیر آمدن به سر کار و خروج پیش از وقت معینه کارمندان جلوگیری میکند و زمینه ارائه بهترین خدمات به موقع برای  شهروندان را فراهم می کنند.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۵
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

24 ذوالحجة الحرام 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 25 ذوالحجة الحرام 1445 (12/04/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۵۳
Background image

سرپرست د افغانستان بانک  برای اشتراک در نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی به کشور جیبوتی سفر نمود

22 ذوالحجة الحرام  1445 - سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک محترم هدایت الله بدری و هیئت همراهش برای شرکت در بیست و دومین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی (IFSB) به جیبوتی سفر نمودند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت. . .

بازگشت به خبر