نشست استماعیه پیرامون دیجیتلی شدن، با نمایندگان بانک‌های تجارتی برگزار شد

Mpoya
شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۴ - ۸:۴۹
نشست استماعیه پیرامون دیجیتلی شدن، با نمایندگان بانک‌های تجارتی برگزار شد

۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ د افغانستان بانک در نظر دارد تا خدمات الکترونیکی را در بخش‌های مالی و بانکی توسعه دهد. برای توسعه این بخش، کمیته‌ای توظیف شده نشست استماعیه‌ای را با آمرین بخش‌های عملیاتی و تکنالوژی معلوماتی  بانک‌های تجارتی برگزار کرد.

 این نشست که به ریاست محترم فدا محمد فیضان آمر عمومی دفتر ریاست برگزار گردیده بود، طی آن پیرامون چالش‌ها فرا راه خدمات دیجیتلی، ارزیابی مسائل تخنیکی و شناسایی اولویت‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

محترم  فدا محمد فیضان آمر عمومی دفتر ریاست  حین صحبت در این نشست گفت که د افغانستان بانک متعهد به توسعه الکترونیکی سازی  در بخش‌های مالی و بانکی بوده و  به همین منظور، کمیته خاصی برای این بخش توظیف نموده است تا پیرامون توسعه  دیجیتلی شدن، ارزیابی همه جانبه  انجام داده و اقدامات لازم در پرتو آن صورت بگیرد.

باید گفت که د افغانستان بانک در نظر دارد تا برای گسترش خدمات مالی در کشور، خدمات دیجیتلی را توسعه داده و از این طریق دسترسی آسان و ارزان هموطنان را به خدمات مالی در تمام نقاط کشور افزایش دهد.

آخرین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۴ - ۸:۴۹
Background image

نشست استماعیه پیرامون دیجیتلی شدن، با نمایندگان بانک‌های تجارتی برگزار شد

۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ د افغانستان بانک در نظر دارد تا خدمات الکترونیکی را در بخش‌های مالی و بانکی توسعه دهد. برای توسعه این بخش، کمیته‌ای توظیف شده نشست استماعیه‌ای را با آمرین بخش‌های. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۲ - ۱۷:۸
Background image

رییس کُل د افغانستان بانک از نمایندگی دایکندی بازدید کرد

 9ربیع‌الاول 1446- محترم نور احمد آغا، رییس کُل د افغانستان بانک، در ادامه دیدار هایش از نمایندگی‌های این بانک در ولایات مختلف، این‌بار از نمایندگی دایکندی دیدار نمود.

در جریان این. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۰ - ۱۷:۳۰
Background image

راه اندازی جلسه هماهنگی به منظور تسهیل امور بانکی برای رشد تجارت با وزارت صنعت و تجارت

۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ جلسه‌ای به ابتکار د افغانستان بانک، با مقامات وزارت محترم صنعت و تجارت پیرامون توسعه خدمات بانکی، ایجاد تسهیلات در انتقالات بین‌المللی، تأمین مالی تشبثات کوچک و متوسط. . .

بازگشت به خبر