نشست تاشکند: هیئت افغانستان بر دسترسی د افغانستان بانک به ذخایر ارزی تأکید نمودند

Mpoya
شنبه ۱۴۰۱/۵/۸ - ۱۶:۲۳
نشست تاشکند: هیئت افغانستان بر دسترسی د افغانستان بانک به ذخایر ارزی تأکید نمودند

هیئت عالیرتبه افغانستان به رهبری وزارت امور خارجه که نمايندگان د افغانستان بانک نیز عضویت آن را داشت، در جلسه که به تاریخ ٥ اسد سال جاری با نمایندگان ایالات متحده امریکا در شهر تاشكند کشور ازبكستان دایر گردیده بود، اشتراک نمودند.

در اين جلسه بحث هاي همه جانبه در مورد ذخاير ارزي و نقش آن بر بهبود وضعيت اقتصادي افغانستان صورت گرفت. هيئت افغانستان بر دسترسي دافغانستان بانك به ذخاير ارزي و استفاده مناسب از آن جهت رسيدن به اهداف مورد نظر در پرتو احكام قانون دافغانستان بانك تاكيد نمودند. در نتيجه طرفین بر ادامه گفتگوها جهت دستیابی به نتایج قابل قبول تفاهم نمودند.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۱ - ۱۱:۱۵
Background image

د افغانستان بانک 15 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

24 ذوالحجة الحرام 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (15) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 25 ذوالحجة الحرام 1445 (12/04/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۵۳
Background image

سرپرست د افغانستان بانک  برای اشتراک در نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی به کشور جیبوتی سفر نمود

22 ذوالحجة الحرام  1445 - سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک محترم هدایت الله بدری و هیئت همراهش برای شرکت در بیست و دومین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی (IFSB) به جیبوتی سفر نمودند.. . .

شنبه ۱۴۰۳/۴/۹ - ۱۶:۳۴
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک

اخیراً تعدادی از افراد سودجو دست به فعالیت‌های فریبکارانه در برخی از صفحات اجتماعی، به ویژه تلگرام زده ‌اند و از این طریق دعوت به اشتراک در گروپ های مشخص به منظور جذب کاربران و در نهایت. . .

بازگشت به خبر